چت روم اهواز
چت روم اهواز
اموزش و مطالب ویژه در چت رو اهواز
نوشته شده در تاريخ یک شنبه 19 بهمن 1393برچسب:, توسط پارسا |

لینک دانلود ویدیو

http://s5.picofile.com/file/8169391684/Rec011.avi.html

دوستان این ویدیو آموزش گذاشتن پیام برای کاربری که در چت روم حضور نداره

برای دانلود کردن آدرس بالایی به رنگ سیاه کپی کنید و دانلود کنید

(حتما دانلود کنید)



نظرات شما عزیزان:

سایه
ساعت13:30---16 تير 1394
خخخخخخخخخخخ باحال بود لایک:)
پاسخ:باحالی از خودتونه :)


فاطمه
ساعت21:01---24 فروردين 1394
من نتونستم دانلود کنم
لطفا راهنمایی کنید
بیشتر


ی بنده خدا
ساعت16:17---3 اسفند 1393
موضوع : شکایت ازکمند
سلام اقای مدیر
امروزیکشنبه 1393/12/02
حدودساعت دو شب دوتاکاربرساده یکیشون دخترودومیش پسربودداشتن توی عمومی (درباره وضع اب وهوای شهرشون باشوق صحبت میکردن) من هم که خجالتی هستم وجرعت ندارم توی عمومی صحبت کنم مثل بقیه به حرفهای این دونفر توجه میکردم حرفهای این دوکاربربیچاره به مذاق کمندخوش نیومدوکمندمرتب توی عمومی بهشون اخطارمیدادوبهشون میگفت بسه دیگه ادامه ندین اخرین اخطاره هااااااااااااااااااااااااااااا
حتی مدیرعلی خان هم به کمندگفت: کمندکمترگیربده بزاربچه هاچت شون روبکنن اماکمندمغروراهمیت نمیداد
اقای مدیرماقرارنیست طبق مذاق وصلیقه کمندتوی عمومی صحبت کنیم
خواهش میکنم اگه ممکنه (فقط دوروزدرجه کمندروازش بگیرین یاحداقل ی تذکردوستانه بهش بدین)
تاما کاربرهابدون ترس ازکمندبتونیم
توی عمومی راحت صحبت کنیم
وعمومی فقط دراختیارافرادخاص ومتکلم قرارنگیره
دراخراززحمتهای زیادی که برای بهبودچت روم میکشین وهرروزشاهدتغییرات جدیدو خوبی توی چت روم هستیم ازشماخیلی متشکریم

پاسخ: یادم باشه به کمند بایت زحماتش تشکر کنم


pepsi man
ساعت17:04---28 بهمن 1393
عالی بود لایک

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.